Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Januári előrejlzés

2010.01.02. 20:04 :: TJ (GCS)

 Hy!

Változások:

Új évvel eggyütt néhány változás is életbe lép a blogon valószínűleg kicsit megváltoznak az oldaldobozok a fejléc és a linkek helyett képek lesznek a társoladalaknál.

(Ezúton is szeretném megkérni a társoldalainkat hogy küldejnek megukról bannerképet az információban látható e-mail címre.)

Videók:

A következő videó (ami kb. jövőhét végére várható) még nem a Mafia 3. és egyben befejező része lesz mert hát ... még nem értem a végére hanem valószínűleg egy régi nagy kedvencünk a Pokoli Szomszédok.

Aztán a hónap végére érkezik a Mafia 3.része amiben várhatólag lesz értéklés de nem a megszokott pontok alapján (grafika, zenék játékélmény stb.).

 Ja és szeretnék egy új intrót is összehozni.

 

PJ előrejelzése:

Jövő hét végén vidi. Nem  1 csúcsszuper gém :S

 Bocs PJ véletlen töröltem a bejegy végét így a te részed is lécc írd újra.

9 komment

Címkék: előrejelzés január gcs gamecsászár

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr281640293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2010.01.02. 20:34:52

A társoldal képekre mondhatnám azt,hogy...copy :D De nem vagyok olyan.Nem is én találtam ki :P Küldök majd egy képet.Milyen méretű legyen?

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.01.02. 20:40:30

nem tudom kérdezd meg majd PJ-t ő jobban otthon van blogszépítgetés témában

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2010.01.02. 23:09:59

Nagyon gáz ez az egész xD
A blog sz*rul néz ki a videók is hát ő azt is kábé
És ezek a nevek EJ TJ PJ xD
Hát ez kész röhely és a fejléc xD és ez a nagyon gyönyőrű háttér :D ésPJ ért a ""blogszépítgetés,,-hez ?
Azt a rohadt akkor mi lenne ha nem értene :) siralmas az egész blog -.- és az egyfolytában az az önreklám hát az meg -.-
ez tök ugyan az mint a Play-on csak ott mindig veszekedtek ti meg nem de nekik egy Ki*aszott nagy tulzásall de jó videók voltak igaz eggyet se birtam megnézni de mindegy xD .
Ezt most kijött :D

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2010.01.03. 00:00:58

@ROw2: Jó lenne ha értenénk belőle valamit :D Nyugi a te neved se jobb... -.-" Kíváncsi lennék te milyen fejlécet csinálsz... :@

« l u c k e Y (törölt) 2010.01.03. 00:58:35

@ROw2: Na idefigyelj szánalom ... a gcs-nek szerintem egész jó videói vannak, és az utobbi időkben csak fejlődnek. fejléc nem tetszik? ne nézd. szánalmas vagy ember. gondolkodj már. Gcs ever.
ui. mellesleg: EJ / TJ / PJ leszünk társoldalak? :) www.metrexey.blog.hu

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.01.03. 08:11:41

@ROw2: Azt tudom mondeni amit mindenki szokott az ilyen kommentekre:
1. Ha nem tetszik akkor NE nézd a blogot!
2. A videóinkra elfogadjk a kritikákat, de ne szidj minket, amikor meg sem indoklod!
3. A "röhely" az pontos jé!
4. MIlyen önreklámról beszélsz? Az úgy tudom még szeptemberben volt, hogy megadja a kezdőlökést és elinduljon a nézettség fölfelé.
NA.
@« Μ ε Ť Ř ε ҳ Ұ: Lehetünk társoldalak.

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2010.01.03. 13:23:53

@Gucs: De nem vagyok olyan.Nem is én találtam ki :P -ezt írtam.Tudom,hogy nem én találtam ki.GG-n és a Njugi's Corner is előbb volt mint nálunk.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.01.03. 14:05:30

@ROw2: hát látom ide is elértek a vérpistikék télleg miért nézed az oldalt ha nem tetszik?
nevek: a mienk monogrammok a tied meg ha jól tudom a Tekken karaktereinek összeolvasása neked ha jól tudom előtte volt 1 csomó neved mielőtt kitaláltad ezt az értelmeset ha önreklámnak azt veszed hogy kirakjuk a nevünk mellé a blog címét hát grat mindenki így tesz.
Miért hasonlítunk mi a PLay-Onra ezt az egyet végképp nem értem a Play - On vidiket csinált talán ebben mert te magad írtad le hogy a veszekedés az egyetlen amiben nem hasonlítunk de hát miben hasonlítunk?!

Szidod itt a blogot a GG-nek meg egész nap nyalsz elmehetsz a p*csába de szánalmas diszlexiás köcsög
Ez most úgy kijött :D
süti beállítások módosítása