Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Egy filmkritika EJ-től

2010.08.13. 15:05 :: TJ (GCS)

EJ egy hirtelen ötlettől vezértelve (engem is meglepve) készített egy filmkritikát. Úgy gondolta hogyha még úgysincs betöltve a kritikusi poszt ő tesz egy próbát. Persze a tagfelvétel még folytatódik erre a posztra is mivel nem hiszem hogy EJ rendszeresen csinálna ilyen kritikákat. Na akkor lássuk a művet és legyetek kíméletesek hiszen még csak egy "kezdő" munkája.

 

 

 

Marmaduke - A kutyakomédia

 

 

 
Rendezte: Tom dey
Műfaja: színes, magyarul beszélő, amerikai családi vígjáték
Premier: 2010
 
Meg kell mondanom őszintén, nem láttam a filmet a moziban, sőt még a beharangozóját sem láttam a tévében márpedig általában a leggagyibb filmnek is, van beharangozója.
Alig találtam róla információt, de amikor ráakadtam nagy kutyás létemre azonnal letöltöttem.
Sajnos nem vagyok egy nagy guru a filmek terén, úgyhogy a rendezőről, tom dey-ről sem tudok sok mindent elmondani. Sok híres filmet rendezett, mint például: Anyám nyakán, showtime -végtelen és képtelen, Jackie chan: új csapás.
Ő rendezte a kiéhezve  című horror sorozatot is.
 
Térjünk rá magára a filmre.
Marmaduke - a kutyakomédia azt hiszem ebből mindenki, rájön, hogy egy kutyás filmről lesz itt, de nem akármilyen kutyás, beszélő kutyás filmről. A hollywood-i nagykutyák a végkimerülésig lerágták ezt a csontot, úgy értem nagyon sok beszélő kutyás film készült az évek során. Beszélhetnénk itt a scooby doo filmekről, vagy a kutyák és macskákról, de ha nem kifejezetten a kutyákban gondolkodunk a garfieldről is.
 
Engem kicsit meglepett a név: marmaduke, nem tudtam, mire gondoljak elsőként, mi lehet ez a név.
Akárki akármit is mond én biztos, nem adnám ezt a nevet a kutyámnak. Szerintem senki sincs vele, úgy hogy:- Nézd, itt az új kutya, legyen a neve marmaduke!
De mindegy ne firtassuk tovább a név kérdést, aki megnézi a filmet biztos megbarátkozik vele.(szerény személyem is)
Szóval marmaduke az óriási német dog Kansas-ben él a családjával 
winslow-ékkal. Phil-el az ambíciózus kutyatáp menedzserrel. Deby-vel a családanyával és a három gyerekkel barbarával, brianel és sarah-val, ja és az egyetlen barátjával/testvérével carlosal a macskával.
A történet azzal folytatódik, hogy phil egy új állást kap a bark organics-nál ami egy bio kutyaeledelt forgalamzó cég. A cég vezetője a kicsit hóbortos don twomby aki, mellesleg jezebel (a helyi kutya alfahím barátnője) gazdája.
Marmaduke és családja belecsöppen egy új életbe, ami marmaduke számára a bark park, kutyafuttatón kezdődik.
Hogy hogyan szerez barátokat, ellenségeket, milyen kalandokba keveredik ez a 80 kg tömör csupaszív kutyuli, és hogy hogyan kapcsolódik mindehhez a chupakabras azt, megtudhatja az, aki megnézi a filmet.
 
 

 

 

 

Most pedig pár szó a film hátteréről.

 

 

 
1954-ben jelent meg először képregény formában, Amerikában. A képregény történetének írója brad anderson aki, munkájáért 1978-ban díjat kapott.
A történet ugyan az mint a filmben, winslow-ékról szól akik német dogjukat nevelgetik azzal a különbséggel hogy itt 2 gyerek van és nem költöznek el hanem a mindennapi élet nehézségeit mutatják be egy háklis szomszéd társaságában.
Magyarországon nem ismerték el a képregényt hivatalosan. Állítólag néha megjelent a garfield magazinokban. Azt olvastam róla, hogy nagyon jó, tele van poénokkal, vicces anegdotákkal.
 
 
1980-ban Készült egy animált rajzfilm sorozat is, amit szintén csak hot dog evő barátainknál ismertek el.
 
 
 
 

 

 

 

Értékelés

 

 

 

 
 

 

 

 

Történet

 

 

 
Amint már kifejtettem ez egy beszélő kutyás film, amit tudtak, kihoztak belőle. Ahhoz képest, hogy kb. a felétől kiszámítható volt a történet nekem nagyon tetszett. Minden a helyén volt.
 
 

 

 

 

Animáció

 

 

 
Az animáció nagyon kellett ennél a filmnél hisz sok mozdulatot nem lehet elvárni a kutyáktól. Egyébként le a kalappal az előtt, aki betanította a kutyákat. No meg a kutyák előtt is. A kutyák száját is meg kellett oldani az animációval de szerintem ez alig észrevehető. Egy szó, mint száz nagyon jól megoldották ezt is.
 
 

 

 

 

Hangok

 

 

 
A hangok terén is nagyot nyújtott a rendező hisz az eredeti amerikai változatban Owen Wilson kölcsönzi marmaduke hangját Valamint kiefer sutherland bosco hangja.
Azt hiszem ezzel szerezték a legtöbb profitot hisz néhányan biztos úgy gondolták amelyik filmben Owen Wilson és kiefer sutherland/ a hangjuk van benne az nem lehet rossz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A többi szereplő hangja:
 
Stacy Ferguson (Jezebel hangja)
George Lopez (Carlos hangja) 
Judy Greer (Debbie Winslow)
Emma Stone (Mazie hangja)
Ro Perlman (Chupadogra hangja)
Christopher Mintz-Plasse (Giuseppe hangja)
William H. Macy (Don Twombly)
 
 
 
 
 

Össz. Értékelés

 

 

Nekem nagyon tetszett a film. Bár pár fórumon jól leszólták, de nekem nagy kutyás létemre bejött. Annyira nem humoros de azért vannak benne vicces jelenetek.

 Megnézettem a családommal is, hát… úgy mondom, hogy a felének tetszett, egy elaludt rajta.

Tudom, hogy ennek az oldalnak a látogatói főképp fiúk, így azt hiszem nekik, nem jönne be de, az is lehet, hogy nincs igazam.
Én azt ajánlom egy délutáni filmként, ha nem is mindenképpen de egyszer nézzétek meg. A műfaj jól meghatározza: amerikai családi vígjáték.
 
 

 

  

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr132219299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.13. 16:54:18

Nem rossz, nem rossz. A filmről végülis átfogó képet ad, de a fogalmazásban, külalakban van némi kivetnivaló. Például: adjunk már meg annyi tiszteletet a készítőknek/szereplőknek, hogy NAGY betűvel kezdjük a nevüket. Volt néhány hejesírási, és vesszőhiba, ezekre is ügyelni kéne. De amúgy első próbálkozásnak nem rossz... :)

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.13. 18:06:09

@PJ (GCS): Ez a betűtípus sajátossága mindet nagybetűvel ír.

a bende (törölt) 2010.08.14. 16:32:16

Nem akarok kötözködő lenni de nem értem miért kell reklámozni hogy bűnöztél? Mivel ugye a torrentezést tiltják!

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.14. 18:16:29

@a bende: szerintem a letöltést azért említette meg hogy azzal is mutassa hogy moziban annyira nem éri meg megnézni a filmet.

[SPARK] 2010.08.14. 18:30:36

@a bende: mert te nem torrentezel...

[SPARK] 2010.08.14. 20:37:38

gyerekek besz/rt a sablon intézkedem.

[SPARK] 2010.08.14. 20:40:21

@GaMeRkIsZi: Gyerekek a fájlok elvesztek. a sablonra csak hétfőn lesz időm kérem türelmeteket. addig is a m,enüpontokat kivettem

a bende (törölt) 2010.08.14. 23:51:08

@GaMeRkIsZi: Képzeld nem. Szerinted ez ilyen nagy dolog????

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.08.15. 07:01:59

@a bende: Szerintem inkább a kritikáról írj és ne arról honnan szerezte be a filmet. Azonfelül mióta a te dolgod hogy ő torrentezik-e vagy nem? Nehogy már emiatt összevessz GaMeRkIsZi-vel^^.

NitroN 2010.08.15. 21:03:45

@a bende: Neked szerintem ehhez nincs sok közöd...

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.08.17. 21:21:28

@Gucs: Jajjh Gucs... Most akkor félreértettem valamit oks. Attól még nem vagyok tudatlan, csak te vagy bunkó. Szerintem. Én így fogom fel, és nem kell jönni a ,,pisis szarházi'' szövegekkel. Mert amennyire intelligens vagy(mert be kell látni az vagy), sajnos annyira lenézed a fiatalabbakat.:(
süti beállítások módosítása