Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

SWTFU II.

2010.10.29. 14:57 :: PJ (GCS)

 Star Wars The Force Unleasdhed 2.

Ezen játéknak akár a csak a címét is hallva izgalom fogott el az utóbbi hónapokban.

Végre megjelent! A tovább után megtudhatod, hogy miért is jó ez a játék, miért érdemes kipróbálni...

 

 

Star Wars fanként kötelességemnek éreztem már az amerikai megjelenés napján, kedden khm... megszerezni a TFUII.-t.(Európában ma debütál a játék.)

A játékban az első részből jól ismert karakterünket, Starkillert (pontosabban a klónját) irányíthatjuk újabb kalandjai során. Még nem játszottam végig a játékot, de eddig egészen nagy élményt nyújtott az első négy pálya is. Rengeteg új kombó, Force-fury(ilyenkor eléggé bedurvul a karakter), online challange-k, dupla fénykard, jedi-elmetrükk, a többi jól megszokott ,,force", és egyéb érdekességek várják a játékosokat!

A grafika első látásra nagyon szép, bugokkal nem találkoztam, a látványvilág lenyűgözött, különösen a második pálya ÓRIÁSI szörnye, a Gorog fogott meg.

Hangokról és zenékről annyit, hogy tetszenek, az első résznél többször csendülnek fel ,,igazi" Star Warsos dallamok.

Jó pontot jelent (számomra legalábbis), hogy a játék sokkal jobban lett PC-re optimalizálva, mint az első része. Az irányítás mondjuk ugyanaz, egyesek szerint kissé nehézkes, bár nekem semmi gondom vele. Akinek nehéz használhat gamepadot. Sőt, telepítés után kormánnyal toltam egy ideig, miután rájöttem, hogy ki kéne húzni, és akkor átvált billentyűzet+egérre :P Visszetérve az optimalizáltságra: a játék az eggyel szemben csak 4 GB (16) és kb. 8-10 gigát (28) rak fel a merevlemezre

Eddig egy hatalmas élmény a játék, csak ajánlani tudom mindenkinek! Nem írok hosszan, zenghetnék még ódákat a játékról, de azt hiszem lejött nektek, hogy mennyire tetszik nekem, és remélem kedvet kaptok hozzá...

 

Információk:

Fejlesztő: Aspyr-PC; LucasArts-PS3, Xbox 360; Red Fly Studio-Wii

Kiadó: LucasArts

Kiadás: USA: 2010. 10. 26.; Európa: 2010. 10. 29.

Platformok: PS3, Xbox360, PC, Wii, Nintendo DS

PC-s rendszerkövetelmények:

Processzor: Intel Dual Core 2,4 Ghz, AMD Athlon X2 5200+

2 GB RAM

256 MB videó memória

10 GB szabad merevlemez-hely

Videók: 

Trailer:

 

 

 

Gameplay:

 

 

 

Az erő legyen veletek!

Cikk: by PJ 2010. 10. 29.

4 komment

Címkék: cikk the star wars force unleashed2

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr412407954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.10.29. 15:03:30

Eddig nagyszerű ez a játék bár szerintem ezúttal a készítők inkább a pusztítást tartották szem előtt. A GorOg-os harc látványvilága tényleg lenyűgöző bár szerintem egyéb téren nem nagyon változott a játék.

Cpt.Bütyök 2010.10.29. 16:51:33

Én az 1-el játszottam tetszett, de többet is kihozhattak volna belőle de bízom benne hogy ez nagyon jó lesz :)

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2010.10.29. 18:39:47

az én is az egyel játszottam sőt ki is vittem a pályák változzatósak de a játék menet nem így a vége felé monotoná vált de a legvégén megint izgalmas volt ha csak a a grafikán változtatnak nem hiszem hogy megvenném és csak a story-t folytatják sa játék is rövid volt 8-9-óra ennek ellenére 8-9 órából 6-7 óra élvezetes volt így élvezetes játék volt de a videó látán nagyon jónak tűnik remélem ez a rész hosszabb lesz(én ps-en játszottam az xbox-on kicsit más ott kevesebb fő ellenség van és több bónusz pálya de ezt csak hallotam )

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.11.04. 21:02:07

Azért annyira nem egy jó játék :D
süti beállítások módosítása