Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Gamecsászár Játékbemutatók: Need For Russia (byPJ)

2010.01.10. 17:08 :: PJ (GCS)

byPJ
Bizony, végre elkészült a 2. videóm. Lehet, hogy kicsit gyengébb mint az 1. volt, ez a rossz játékválasztásból adódik sztem. (Amúgy első videóm pont kikerült Juniorokra)
Most már jó!!

11 komment

Címkék: magyar russia for need from cccp játékbemutató cars greatest játékbemutatók gcs gamecsászár needforrussia

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr431661559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

« l u c k e Y (törölt) 2010.01.10. 17:39:00

Légszíves csak akkor rakd ki, amikor már a youtube is lekonvertálta. :)

« l u c k e Y (törölt) 2010.01.11. 14:06:23

Na . Igen. Nekem kifejezetten tetszett a videó. Végül is bemutattál mindent, amit egy ilyen kaliberű játéknál belehet. Jó vidi volt :)

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.01.11. 15:33:05

nagyon jó videó. Nagyon tetszett ahogy bemutattad a játékot ami elég ... galád :).
Lehet hogy csak nekem tűnt fel de a DJ Seboo-s elemeken kívül ez a játék nagyon hasonlít az RPCJS-ben bemutatott Bug Maniára.
A bosszantó bugg-nál a havas pályán hallan lehet ahogy ordítozol és ütöd a billentyűzetet. nem tudom hogy ez véletlenül maradt benne vagy szándékos poén de nagyon tetszett. :)

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.01.11. 18:02:51

@« Μ ε Ť Ř ε ҳ ε Ұ: Köszi. Bevallom azt hittem, senkinek sem fog tetszeni. :D
@EJ&TJ: kösz. Szándékosan hagytam benne, de viszont nem csak hülyeségből kiáltoztam, nagyon ideges lettem :))))))))))

atis9559 2010.01.11. 20:17:09

@EJ&TJ: Azért mert ugyanaz adta ki.Nekem is van pár ilyen játékom :DMég anno az újságosnál vettem őket.

AssassinHun · http://www.gam3zon3.tk/ 2010.01.12. 18:33:16

Jó kis vidi lett, grat! Nekem is megvolt ez a játék (ráadásul oroszul, úgyhogy a felbontást is alig tudtam átállítani) és egy akkora sz*r, hogy ez már bűn az emberiség ellen, és igen nagyon hasonlít a bug maniara (olyan szerencsés vagyok, hogy azt is alkalmam volt kipróbálni). Lehet, hogy az én hibám, de én nem bírom az ilyen "szappantartó" versenyjátékokat, akkor már inkább a big rigs azon legalább lehet nevetni.

And1. 2010.01.13. 16:04:52

Nekem is tetszett nagyon jó videósnak tartalak szal csak GRAT GRAT!

bander95 2010.01.22. 21:24:38

nézzétek csak meg mikor PJ a beállításokat mutatja...felbukkan ez a szó: KISIMIÁSA nem ismerős??? dee bug mania xD
süti beállítások módosítása