Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Big Rigs!

2010.02.12. 13:57 :: PJ (GCS)

Gondolom sokan, vagy majdnem mindnyájan ismeritek freddyD videóit.
Sokak szerint legjobb műve a Big Rigs videó.
Ez a játék annyira sz*r, hogy az már vicces. Egyszer mindenkinek ki kell próbálnia. :)

Nekem sikerült megszereznem, és úgy döntöttem, hogy feltöltöm nektek is, hogy ki tudjátok próbálni ezt a nagyszerű, legendás játékot. 

,,Át lehet menni minden házon, falon, fán, tökmindegy."

És tényleg így van! És a tolatást is próbáljátok ki!
Azért nem a torrentet teszem ki amellyel letöltöttem, mert az már nincs meg, így hát feltöltöttem inkább.

BIG RIGS OVER THE ROAD RACING LETÖLTÉSE!

 

Szerk by TJ : Mivel én is PJ jóvoltából tettem szert a Big Rigs-re (még korábban) igen "hálás" vagyok neki már amennyire az ember hálás lehet egy ilyen játékért :)

A videó már majdnem teljesen kész már csak a szinkron van hátra holnapra vagy vasárnapra az is  meglesz!

3 komment

Címkék: letöltés big rigs

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr311752089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.02.12. 14:29:36

kicserélnéd a régi linket az újra?
új oldalam: www.pcbk.blog.hu

thx

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.02.12. 19:45:23

Ááá! Zsír! Nagggyon köszi! :DDD Megyek is letölteni.
süti beállítások módosítása