Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Ez nem lehet igaz!

2010.03.05. 14:28 :: PJ (GCS)

Edit: Sikerült megoldani, kösz luckey, ma (szombat) este vidi!

 

Nem lesz ma videó!

Hogy miért?

Röviden: elindítom a felvételt, a Fraps elméletileg veszi is (piros a szám) aztán amikor megpróbálnám elindítani a mappában ahová menti, vagy beimportálni a szerkesztőbe, azt írja, h file not found, pedig elméletileg ott van!

Aki tud az segítsen PLS, én is próbálkozok.

 

3 komment

Címkék: nem lesz vidi!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr691811526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.03.05. 16:25:41

Nekem akkor csinált ilyet amikor elfelejtettem leállítani a felvételt próbáld meg azt hogy felveszel néhány jelenetet és győződj meg arról hogy ki van kapcsolva a felvétel amikor lejátszod.

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.06. 09:08:22

Én szívesen segítenék ha tudnék. Velem ilyen még nem fordult elő, de szerintem próbálj egy újabb Fraps-et letölteni.
< én ezt használom: thepiratebay.org/torrent/5213189/Fraps_3.0.3 >
süti beállítások módosítása