Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Helyzetjelentés

2010.04.29. 18:49 :: TJ (GCS)

 Sajnos nagyon lassan haladok az új videóval már az elején a történet slideshow-nál megakadtam remélem ha egyszer továbbjutok ezen a mélyponton kicsit jobban belelendülök megint. Alapvetően nem lenne az egész olyan nagy meló csak a Max Payne legnagyobb pozitívuma szerintem a sztorija és nem akarok kihagyni semmi lényegeset különben az egész borul.

De amint ez megvan a videó többi része hamar meglesz.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr831962540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.04.30. 08:41:33

Láttam, hogy a Max Payne-t akarod bemutatni, és rögtön le is töltöttem mind a kettő részét. Hihetetlen, hogy 2002-2003-ban (amikor szerintem és haverom szerint kijött a Max Payne 2) már volt ragdoll (gy.k.: rongybaba mód). Amúgy elakadtam a Max Payne 1-ben. Tudnál segíteni? Ott vagyok, hogy a metrós pályán kirobbantottam az ajtót, és leölök mindenkit. Felmegyek és minden ajtó zárva van. Mit kell ott csinálni?

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.04.30. 14:32:32

@lifeguard: @lifeguard: A bankban vagy? Ha igen van egy vezérlőpult ahol állíthatod hogy az A B vagy C ajtó legyen nyitva.
Viszont ha ez már megvolt akkor az egyik teremben találsz egy detonátort visszamész arra amerről jöttél (a páncéltermen keresztül)és valamelyik ajtót ki lehet robbantani.
Am érdemes a játékhoz magyarítást használni a könnyebb "megértés" érdekében.

« l u c k e Y (törölt) 2010.05.03. 18:45:30

Heló!
Kérlek szedjétek le a Metrexey -t a társoldalakról, mivel vége.
süti beállítások módosítása