Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

The end...

2010.05.08. 09:57 :: PJ (GCS)

Itt a vége srácok, befejezem a videózást.

Hogy miért?

Egyszerű a válasz: már nem lelem benne örömömet, nem köt le egy-egy videó elkészítése. Akkor meg minek csináljam? Ezt nem tudom jobban elmagyarázni, de így van. Na szóval ez volt az úgymond hobbym a videózás. De már nem szeretem, ez a visszavonulásom oka.

Remélem nem haragszol rám TJ!! Ettől még megmaradhat köztünk a jó kapcsolat, remélem.

Mindenkinek köszönöm a pozitív kommenteket, építő kritikákat. Az Oscar-versenyre készítendő videóm is elmarad sajna, egyszerűen nincs kedvem csinálni.

Egy mondatban összefoglalva: köszönöm, hogy itt voltatok és néztétek a videóimat, de most lezárul a ,,PJ korszak". 

u.i.: Azért nem tűnök el, fogok kommentelgetni, meg hasonlók. És a GCS szerkesztői közül sem törlöm ki magam, hátha megjön egyszer a kedvem...

Goodbye... :(

5 komment

Címkék: vége pj gamecsászár

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr741983318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.05.08. 11:35:45

Gondolom már egy ideje ért benned ez a gondolat.
Hát jó lett volna hogy ha kicsit előbb szólsz, és nem nem haragszom csak szomorú vagyok.
Engem is foglalkoztat a gondolat hogy mikor hagyom abba a legmegfelelőbb időpont erre a augusztus vége felé lesz (akkor kezdődik a középiskola) akkoriban lesz egy éves a GCS és akkor tarthatunk egy születésnapi és egyben búcsú hetet.
Kár én azt hittem tovább videózol mint én.

U.i.: Ha tudsz légyszi gyere skype-ra

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.05.10. 17:42:21

@Gucs: Talán meggondolom magam de középsulit fontosabbnak tartom mint a videózást.

« l u c k e Y (törölt) 2010.05.10. 19:31:57

@TJ (GCS): Gucsnak igaza van. Nincs olyan suli, ahol minden szabadidőd elveszne. ( bár az is igaz, ha mondjuk van pl. 5 órád suli után, akkor azt nem kéne videózással tölteni )
Hozzáteszem: én egy 4-es átlagú vagyok, és rengeteget ülök a gép előtt. Habár ált. iskolába járok még. :)

Pídzsé: Én szerintem remek videóid voltak! Remélem még visszatérsz, és folytatod a munkád. :)

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.05.11. 10:48:36

@« l u c k e Y: Igaz és lehet hogy lesznek még sulikezdés után is videóim de (és ezt tartom valószínűbbnek) lehet hogy nem.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.12. 17:25:46

sajnálom...pedig jó videóid voltak...:)
süti beállítások módosítása