Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Pályamunkák 2. bejegyzés

2010.05.29. 14:31 :: TJ (GCS)

 Ma a másodikként tesztet beküldő NitroN munkáját olvashatjátok a Moonwalker nevű játékról.

 

 


Üdv!

Ma a Moonwalker nevű játékról lesz szó.

A játékot a SEGA adta ki először Amerikában 1990. augusztus 24.-én.

A Moonwalker az azonos című film történetét dolgozza fel.

5 pályán keresztül irányíthatjuk Michael Jacksont. Egyébként egy szint három részből áll. Minden pályán felcsendül egy klasszikus MJ dal. Név szerint ezek:

Smooth Criminal

Beat It

Another Part Of Me

Billie Jean

Bad

A hangeffektek is jól el lettek találva. Itt az ütések, rúgások és egyéb mozgások hangjaira gondolok.

A zenék szerintem megérdemlik a tízből tíz pontot. De fontos tudni, hogy nem az eredeti számok hallhatóak a játékban. Ezek egy kicsit át lettek dolgozva.

Ezek mind-mind siker számok. Mondjuk azt nem értem,hogy a „zombis” pályán miért nem a Thriller szól a háttérben,de mindegy.

 

A játék grafikájáról is írnék néhány sort. Természetesen 2D-s a Moonwalker még. Mivel a SEGA készítette a játékot ezért van egy kis „Sonic-os” beütése. Például az animációk engem egy régebbi Sonic játékra emlékeztettek. A 2D-hez képest szerintem ez egy nagyon jó grafika.

 

 

Ezért ez szerintem (1990-hez képest) tízből kilenc.

A játék látványvilága szerintem lenyűgöző, de ne várjunk el Crysis szerű látványt!  A pályák kinézete nagyon jól meg lett csinálva.

Főhősünk mozgását is (szinte) gyönyörűen szerkesztették meg. Gondolok itt a tánc

mozdulatokra és a támadásokra. Ezek változatosak és szépen meganimáltak.

De egy játék látványa se lehet tökéletes itt is, mint szinte minden játékban vannak hibák.

Tehát a látvány csak nyolc pontot kap a tízből.

Most következzen az irányítás. A nyilakkal mozoghatunk,a D gomb lenyomásával ugorhatunk,az S gombbal rúghatunk és az A gomb segítségével pedig pörögve támadhatunk.

Ez szerintem egy egyszerű, de nagyszerű irányítás. De ha mégse tetszene valakinek akkor átállíthatják a beállításoknál.

Nekem bevált ez a fajta irányítás ezért tízből tízet adnék rá.

Már csak egy fontosabb dolog maradt. A játék története.

A sztorit most csak röviden írnám le

Egy Mr. Big nevű ember drogot akar eladni gyerekeknek. Ezt Michael nem hagyja.

Big elrabol egy kislányt, akit nekünk kell megmenteni minden pályán.

A játék végén természetesen meg kell küzdenünk Mr. Biggel is.

Utunk során sokan meg akarnak majd állítani minket. Például gengszterek, zombik, katonák, banda tagok, kutyák és még macskák is. Az ellenségek változatosak. Ennek nagyon örültem.

A történet viszont már a filmben is egy kicsit gyenge volt.

Ezért csak tízből nyolc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Röviden: Hang/Zene: 10 Grafika: 9 Látvány: 8 Irányítás: 10 Történet: 8

45/50

 

NitroN

 

 

 

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr992040300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.05.29. 14:46:35

Jó teszt lett, nagyon tetszett:).Remélem az én videómat is jól fogják fogadni...

NitroN 2010.05.30. 12:01:16

@Elderyautja: @Gucs: Köszönöm. De ez csak az első tesztem volt még. :)
Ja és, ezt a játékot ne tévesszétek össze azzal a Moonwalkerrel amit freddyD bemutatott. Ez egy másik játék.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.30. 15:03:08

láttam már az "eredetijét' Nitron oldalán ennek a cikknek, jó lett :)

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.05.30. 21:40:40

Elder vidije(mind a három XD) mikor lesz(nek)kint?
@NitroN: Jó teszt lett tényleg:D

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.05.30. 22:02:15

@roach: beküldési sorrendben halodok úgy kb jövő hét péntek szombat környékén

a bende (törölt) 2010.05.31. 13:42:52

nekem miért nem küldtetek válasz levelet? A good or shit sorozathoz?
Czékmán Bendegúz

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.05.31. 13:49:40

@a bende: a következő bejegyzésben tisztázom a dolgokat.

Benyo513 2010.06.03. 21:50:01

Nekem ez a teszt túl rövid volt. Sok minden kimaradt, amiket a harmadik pályamunkában leírtam, hogy mivel lehetne egy kicsit kijavítani.

De azért itt is van néhány hiba azon kívül, amiket elmondtam az előbb említett bejegyzésben. Az MI-t jobban jellemezhetted volna, a történetet "röviden írtad le", de hiszen mindent nagyon röviden írtál le.

Keményebben pontozz, de hogy mondjak valami jót is, jó öltet volt hogy egy képbe írtad le a Jó és Rossz tulajdánságokat :).

NitroN 2010.06.04. 22:48:49

@Benyo513: Megszólalt a GG-s! :D Ez nem sértés.
A történetet nem akartam "lelőni" ezért nem írtam le az egészet.
süti beállítások módosítása