Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Pályamunkák: utolsó bejegyzés

2010.06.05. 11:41 :: TJ (GCS)

Ma van az utolsó pályamunkás bejegyzés. Holnap ki is hirdetem az eredményt mindkét kategóriában.

Viszont kérnék egy kis segítséget: ha lehet mindenki aki kommentel írja meg hogy neki melyik kategóriában melyik pályamunka tetszett a legjobban, természetesen a beküldő nem írhat magáról.

U.i.: Elder bocsánatot kérek! Tudom hogy tegnapot ígértem de ki ment a fejemből.

U.i 2.: Elder lementési gondokkal küzd ezért csak három részletben tudta lementeni a videóját. Légyszíves ezt ne rójátok fel hibának.

 

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr62058296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SPARK] 2010.06.05. 12:36:02

1. A zombik nem okosak :) Igazából csak táplálkozás céljából ölnek.
2. Számomra kicsit unlamas volt bár próbáltál színt vinni beles s ez jó!

Többet nem nagyon tudok mondani de nállam: 6/10

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.06.05. 13:54:47

@GaMeRkIsZi: a zombik ugy értve okosak h bekeritenek, elmenekülnek satöbbi...

nandi101 2010.06.05. 14:52:20

én is küldtem pályamunkát az hol van?

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.06.05. 17:09:06

@nandi101: Küldtél? Tudom hogy írtál hogy jelentkezel de én nem kaptam meg a tesztet.
Sajnálom de már vége van a TGF-nek viszont NitroN (gamexp.blog.hu) blogján is tesztírót keresnek szerintem küld be oda az irományodat.

a bende (törölt) 2010.06.05. 20:31:04

Elder!
Szerintem kicsit unalmas a monológod. Aztán maga a játékválasztás is elvből rossz ötlet volt. Először is azért mert mindenki ezt szokta elemezni. És erről nem is lehet jó videót csinálni. Az uncsi monológra visszatérve, pörgősebben kéne nyomni a sódert. Persze nem kell úgy hadarni mint én és nem is kell úgy vihogni mint reactor. egyik véglet se jó. mert ha monotonon beszélsz, az ember csak a játékra figyel a szövegedre nem. És azért se kell úgy heherészni mint reactor mert az már nagyon gáz. Én küldtem be a good or shit sorozat videót,tehát rajtam kívül téged vehetnek fel vidóesnak. tehát erre figyelj!

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.06.06. 07:49:35

@a bende: Szerintem a játékválasztás nem volt annyira fatális, egyébként azért választottam ezt mert az értékesebb alanyokkal még spórolok. És szerintem pl lehet róla jó videót csinálni, csak nehéz mert random a játék. A monológ... Kösz! Majd megpróbálom pörgősebben:).

nandi101 2010.06.06. 09:18:11

nekem mindegyik videó és mindegyik teszt tetszett teszből
szerintem a legjobb a moonwalker videóból meg az a
batman-es. :) kíváncsi vagyok kik kerülnek be

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.06. 12:49:23

gratulálok mindenkinek, ha megengedtek egy rövid véleményt, a videósok talán jobban kitettek magukért mint a teszt írók. Eldery videója jó lett, bár ahogy előbb írták, kissé monoton. Gratula mindenkinek azért...sok sikert és várom a végeredményt

a bende (törölt) 2010.06.06. 13:12:04

@nandi101: a watchmanes amiben batman mellet az a maszkos fickó van? Azt én csináltam!

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.06.06. 13:19:55

Mikor lesz az eredményhirdetés?:O Meglesz ma?

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.06.06. 14:05:18

@roach: Igen meglesz de ne idegesítsetek ilyen kérdésekkel mondtam hogy a hétvégén tehát a hétvégén meg is lesz

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.06.06. 17:01:49

@TJ (GCS): Már várom hogy felveszel-e. Szétizgulom magam:S. Mindenesetre megvárom, mivel azt mondtad ma meglesz az eredmény:D.

a bende (törölt) 2010.06.06. 20:33:01

kedves gamecsászár!

Ti mi alapján válogatjátok meg( nemcsak ti de új vagyok ebben a témában és az rpcj oscar gálán se értettem mi volt a jó videó) hogy az ilyen versenyeken ki lesz a győztes? Persze van indoklás de kíváncsi vagyok hogy miben fejlődjek! Mert énszerintem az rpcj oscar gála nyertesének is borzalmas volt a videója! Uncsin beszélt és egyetlen egy poén se volt benne. tehát erre kíváncsi lennék!
süti beállítások módosítása