Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Hello

2010.06.07. 14:15 :: NitroN

Sziasztok!
NitroN vagyok,14 éves. Én vagyok a GCS új tagja... blabla...
 

Gondolom tudjátok,hogy ki vagyok! :D
Írásos teszteket fogtok tőlem látni. A nyár folyamán remélhetőleg jó sokat. ;)
 

Kedvenc Játékaim:

Ultimate Spider-Man                              FIFA 08 

GTA Vice City                                      Star Wars Jedi Academy

GTA San Andreas                                 PES 6

GTA IV                                              Moonwalker

The Sims 3                                         FIFA 2005

COD 6                                               Medal Of Honor: AA

 

Kedvenc előadók:

Michael Jackson

James Brown

Stevie Wonder

Kedvenc Sport:

Foci

 

Teszt hamarosan!
(Még az alany sincs meg! xD)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr902062954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SPARK] 2010.06.07. 16:22:44

Bocs mindenki most írtam egy hosszú postot a blogomra és nincs kedvem mindegyikhez írni:
Üdv néked itt! :)

NitroN 2010.06.07. 16:52:27

@GaMeRkIsZi: Kösz! :) Neked is sok sikert!

NitroN 2010.06.07. 17:10:39

Valaki moderálta Gucs kommentjét? :D

[SPARK] 2010.06.07. 17:19:32

@NitroN: Én nem de nállam kapni fog mostmár!

[SPARK] 2010.06.07. 20:19:17

@Gucs: Szerintem ezt mindenhol befejezhetnéd!
süti beállítások módosítása