Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Szevasztok!

2010.06.07. 11:59 :: sawbsaw

Mért írhatok, ebben az időben? Hát az árvíz miatt. Az árvíz miatt nincs suli nekem és holnap se lesz. (Igen! Borsod megyében lakom.) Így hát gondoltam akkor, hogy megírom a bemutatkozómat.

15 és fél éves miskolci srác vagyok. Nevem: Bence   Nick nevem: sawbsaw (ejtsd: szó bé szó)  Szólíthattok simán saw-nak is. Nekem mind1   Régen a Maximum Games-nél tevékenykedtem rövid ideig. Ez alatt a rövid idő alatt 3 írásos tesztet készítettem. Az 1. tesztem a  Kane & Lynch: Dead Men-ről szólt, a 2. a Risenről és a 3. pedig egy ügyességi játékról, melynek ez a címe: AaaaaAAaa…!!! – A Reckless Disregard For Gravity   Az  1. tesztem még úgy ahogy jó volt. Mindenkinek tetszett és voltak benne képek is. A 2. egy nagy kaki volt. Kb.: ilyen 5 perces végigjátszás szerű volt a teszt, amiben még pár dolgot meg lehetett tudni a játékról. A 3. tesztem is azért jó volt, mint az 1. , viszont a grafikára túl sok pontot adtam. Pedig leírtam a tesztben, hogy ilyen kis ügyességi játékok terén néztem a grafikát, nem pedig a Crysis-hoz viszonyítottam. Ezt még mondtam is nekik Skype-on de egyszerűen nem értették meg. Végül kiléptem a Maximum Games-ből. Később kibékültem velük és összedobtam egy tesztet, hogy vissza vegyenek. Az egyik Maximum Games-es tag adott nekem egy határ időt, hogy addigra legyen kész. Szerencsémre nem sikerült befejezni, mert közben megbetegedtem. De azért elolvasták. Hát mondták, hogy ez nekik nem nagyon tetszett és hát a határidő. Ez után egy jó darabig megint nem tartottam velük a kapcsolatot. Majd később elkezdtem beszélgetni a mai napokig az egyik maximum games taggal. Na jó ebből ennyit! Sok a duma! Ballagásomra kapni fogok egy 250 gb-os Xbox 360 Super Elite-t a Final Fantasy XIII-mal. Szóval szerintem jóban leszek GaMeRkIsZi-vel. ;)  Hú hát köszönöm, hogy elolvastátok. XD  Köszönöm, hogy tagja lehetek ennek az oldalnak! Bye, Bye!

U.i.: Lehet, de nem biztos, hogy a Maximum Games társoldala lesz ennek az oldalnak.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr352062604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.06.07. 12:19:01

Phüjj, jó sokat írtál:D. Üdv a ,,körben'':).

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.06.07. 12:43:53

Grat neked is.250 giga?:O Annyi nekem is jól jönne.:D

[SPARK] 2010.06.07. 16:23:27

Üdv néked itt! :)

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.06.07. 18:31:49

Final Fantasy XIII?Az helyett kérjél mást,ha rám hallgatsz :D
süti beállítások módosítása