Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Hehogymi?!

2010.06.08. 12:56 :: Mad Hacker

Ez amolyan helyzetjelentés:D. A pályamunka kedvéért félbeszakítottam legutóbbi videómat, amelynek alanya a Will Rock volt. Mára már találtam jobb alanyt, de előtte még ezen akarok túlesni. Szerintem a vidi sokára lesz kész, mivel rühellem azt a játékot.

 

Szerk. by GaMeRkIsZi...

Úgy döntöttem nem írok új bejegyzést hanem beleszerkesztek a nem baj...
Úgy volt hogy törlődött a projectem és az is lett de egy régebben megírt kritikám hanganyagának 50%-ra rábukkantam (Csak sacc) így hát tegnap felvettem még 20%-ot (Körülbelül) ma még 30-at kéne és összepakolnám és hétvégén pedig feltenném...
Mit szóltok legyen kritika?

End

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr792065490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a bende (törölt) 2010.06.08. 13:42:35

kedves gamecsászár!

Ti mi alapján válogatjátok meg( nemcsak ti de új vagyok ebben a témában és az rpcj oscar gálán se értettem mi volt a jó videó) hogy az ilyen versenyeken ki lesz a győztes? Persze van indoklás de kíváncsi vagyok hogy miben fejlődjek! Mert énszerintem az rpcj oscar gála nyertesének is borzalmas volt a videója! Uncsin beszélt és egyetlen egy poén se volt benne. tehát erre kíváncsi lennék!

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.06.08. 13:51:59

@a bende: A poén 1általán nem tartozik a videóhoz.Nem kötelező "viccesnek" lennie.

[SPARK] 2010.06.08. 14:50:21

@a bende: Figyelj, ők kiválasztották ki legyen, volt nállad jobb. Ő nyert kész pont.

a bende (törölt) 2010.06.08. 14:53:42

@GaMeRkIsZi: Nyugi csak kérdezem hogy miben kéne javítani!

a bende (törölt) 2010.06.08. 14:56:07

@roach: Nem csak akkor rossz lesz. Mert nem értem hogy abban mi ajó hogy 11 percet beszélnek egyetlen egy poén nélkül. reactor meg freddy pont a poénjaik miatt sikeresek.

[SPARK] 2010.06.08. 14:58:32

@a bende: Mert azok nem kritikák vagy tesztek!

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.06.08. 15:06:17

@a bende: Hogyha azt mondod hogy a poénhiány miatt rossz egy videó akkor lehet hogy neked is ez volt a problémád.
Keress egy jó alanyt dolgozz ki jó poénokat és akkor te is olyan sikeres lehetsz mint freddy vagy Reactor.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.08. 17:11:45

@a bende: őszinte leszek, ez nézőpont kérdése. én nem szeretem pl. Reactor videóit. Egyrészt idegesít a hangja, másrészt nem szimpatikus, ahogy előadja a dolgait. Itt úgy tűnik, nem te voltál a befutó az ő nézőpontjuk szerint.

@TJ (GCS): lehet, hogy a közönséget is meg kellett volna erről (tgf) kérdezni pl. egy szavazással, de ti tudjátok.

[SPARK] 2010.06.08. 17:30:55

@Je m'appelle Théo: Öhm most akkor mindenki hívhatta volna a barátját hogy szavazzon rá...
De nem kötöszködés képpen mondom!

a bende (törölt) 2010.06.08. 18:32:24

@Je m'appelle Théo: én is rühellem reactort mert egy tehetségtelen nagy képű tuskó. csak hát sokaknak nagyon tetszik és e indok miat írtam példaként. De itt nem is az oscar gáláról van szó hanem csak egy újabb példa. Arra válaszoljatok hogy miben kéne fejlődnöm. mert szeretnék hobbá válni. A nyerteseknek pedig gratulálok örülök hogy siker élményük lett ezzel!

NitroN 2010.06.08. 18:38:49

A mai fiatalok már nem szeretik Reactort! :D

a bende (törölt) 2010.06.08. 18:40:19

és mielőt mondanátok hogy miért tartom nagy pofájúnak reactort. Amikor az oszkár díjátadón ő lett a legjobb intors úgy 'nyilatkozott' hogy szinte kinyílt a zsebemben a kasza. Ezt mondta:"Hát mindenki nagyon jó intórt rakott össze de az enyém sokkal jobb volt." Szerintem nem nagy kunszt hogy a doom borító a fickó gitározik. ha ezt tudja jobbat is csinálhatott volna. Az én új intróm témája hogy játékokból vettem fel és játszottam el a videó alatt is beszélő ábellel. Pl. a skate 3-mat utánozva ketten elnyalunk deszkával. Szóval modnjátok el véleményeteket videómról!

a bende (törölt) 2010.06.08. 18:41:19

@NitroN: Nekem rémálmaim vannak a hangjától és a heherészésétől

NitroN 2010.06.08. 18:42:28

@a bende: Bocs,hogy ezt írom,de sokszor nem értem,mit akarsz "mondani". :D

a bende (törölt) 2010.06.08. 18:46:11

@NitroN: ja képzelj el egy nagy heherésző kockát aki feléd tartva cérna vékony hangal elemzi hogy milyenek a titkos pályák a wolfensteinn 3d.ben :D :D :D

NitroN 2010.06.08. 18:47:45

@a bende: Na jó... Beteg álmaid lehetnek! xD
süti beállítások módosítása