Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Lezárult a szavazás

2010.06.14. 17:09 :: sawbsaw

GaMeRkIsZi - Milyen mától? Ősztől lesz elérhető!!!

Összesen 40 szavazat jött. 21 az Igen!-re, 14 a Nem!-re, 4 a Csak filmek!-re és egyetlen egy a Csak Könyvek!-re. Ezennel bejelentem, hogy az oldalon lesznek film kritikák és könyv kritikák is! (Taps, Taps, Taps, Taps)Köszönöm a lelkesedést! Na jó! Viccet félre téve,  inkább csak film kritikák lesznek tőlem, mert hát valójában nem nagyon olvasok. :S  Ezért hát nem biztos, de lehet, hogy lesz majd a jövőben egy tagfelvétel, ahol felveszünk egy „könyvest”. Ha túl sokan jelentkeznének, akkor 2 „könyvest” vennénk fel.

 

Most pedig egy kis mondanivaló. Előző héten, pénteken megkaptam az Xbox 360 Super Elite-et és teljesen oda vagyok ezért a konzolért. Ahogy átböngészgettem az utasításokat és összeszereltem a boxomat, majd bekapcsoltam a konzolt, ezután rögtön csináltam is a számítógépemen az xboxlive.com-on egy londoni hotmail.com-os profilt. Akinek van Xbox 360-ja FLASH NÉLKÜL és esetleg nem tudja hogyan kell sikeresen ilyen profilt csinálni, mondjuk nem tudja, hogy mit írjon be Postal Code-nak, vagy esetleg azt se tudja, hogy ebbe az egészbe, hogy kezdjen bele (bár nem hiszem, hogy van ilyen) az dobjon meg egy e-mail-el. E-mail címem:sawbsaw@citromail.hu  Az Xbox Live-os felhasználó nevemet már nem mondom meg, mert surmók vagyok. ;)

A közeljövőben 2 XBLA (Xbox Live Arcade) játékot fogok bemutatni. Az egyik az Alien Hominid HD lesz, a másik pedig a Peggle.

Változott a terv! Majd ha magyar Xbox Live profilom lesz, akkor lesznek XBLA-s tesztek. Addig őszig várni kell!

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr162081249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a bende (törölt) 2010.06.14. 18:04:44

nekem már egy egyéves xbox360 prémiumom van. Állati!

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.06.14. 18:48:35

Lehet csak nálam de a sorok levágják egymást alját.

[SPARK] 2010.06.15. 10:34:17

Nem kell már londoni meg ilyen címeket! Mátol elérhető MAGYARORSZÁGON is! Erre vártam már 2 éve amióta boxom van!

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.06.15. 19:00:20

Sztem felesleges még 1 pláne 2 embert felvenni.Megint

[SPARK] 2010.06.15. 19:29:49

@GaMeRkIsZi: Bocsánat azt akartam írni mától hivatalos...
De szerintem inkább megéri várni őszig mert bannolnak a csába!

a bende (törölt) 2010.06.19. 18:43:42

xbox360 a legjobb de nem nyáron!
süti beállítások módosítása