Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Kicsit bővebben a tagfelvételről

2010.08.09. 18:43 :: TJ (GCS)

 Szóval mint néhány bejegyzéssel korábban írtam újra meghírdetjük a tagfelvételt.

Egy tesztírót és egy filmkritika készítőt szeretnénk felvenni,

Az tesztírónál igényeink ugyanazok mint a korábbi tgf-nél:

- Egy beküldött pályamunka 

- Némi tapasztalat a blogolás terén

- Legalább heti egyszeri aktivitás valamilyen cset programon

A filmkritika készítőnél nem igazán lehet feltételeket megszabni  így aki erre a posztra jelentkezik annak elég beküldenie egy pályamunkát.

 

Más téma:

Remélem senki nem felejtette el a holnapi napot ugyanis 8 év várakozás után végre megtörik a jég és kipróbálhatjuk a Mafia 2-t. Sajnos ez még csak egy Demo verzió de a teljes játékra sem kell túl sokat várni ugyanis 24.-én az is ott lesz a boltok polcain.

Lehet hogy készítek a Demo-ról valamilyen formában értékelést bár ez még átgondolandó mert GaMerKisZi is bejelentette hogy szeretne videót csinálni a játékból.

Egy biztos, holnap amint tudom letöltöm a Demo-t és közzéteszem itt a blogon is a letöltési linket.

                 Szerk.:  Itt megtalálhatjátok a letöltési linket (steam-es) LINK

Szerk.-by GaMeRkIsZi: Xbox 360-as demo tölthető a Marketplace-en keresztül, vagy a Digiex szerveréről.

                                                                           

                                                                         Safety and Peace!

                                                                                                TJ

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr12210072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.08.09. 22:13:14

Én jelentkezem
majd a mostani tesztemet beküldöm :D

[SPARK] 2010.08.10. 12:49:31

Én is jelentkezek xD
Viccet félre téve ha a digiex is úgy akarja holnapra Mafia 2 Demo videó várható tőlem!

a bende (törölt) 2010.08.10. 14:33:51

Én is jelentjeztem de nem kaptam visszajelzést!!!!!!!!!!!!!!! A splinter cell convicton cikkemet küldtem be!!

[SPARK] 2010.08.10. 16:02:09

@a bende: Egyszer elég volt köszönjük!
Úgy gondolom a visszajelzéseket is megkapjátok majd idővel!

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.10. 16:31:54

@a bende: bocsánat az én hibám volt nyaralás alatt nem tudtam válaszolni most pedig egyszerűen elfelejtettem.

a bende (törölt) 2010.08.10. 16:55:35

@GaMeRkIsZi: Bocs hogy kétszer küldtem el de mikor először elment a gépem nem jelezte ezt és csak a második után mutatta hogy ez már egyszer meg volt :D

nandi101 2010.08.24. 10:54:09

mikor van a határidő?
süti beállítások módosítása