Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Gamecsászár Játékbemutatók: Mafia II. (1. rész)

2010.09.13. 16:44 :: PJ (GCS)

szerk.: Írhatna már valaki posztot, már 5 napja nem volt! TJ mondtad, hogy be akarsz jelenteni valamit, tedd meg, ugyanis az én 2. részemnek még csak a negyede van kész, késni fog!

 

Itt a beígért videó, max. egy hát múlva folytatás!

Kommentben írjátok meg, hogy milyen lett! :)

 

7 komment

Címkék: 2. mafia játékbemutatók gamecsászár

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr572293199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.09.13. 18:14:12

Ez a videó véleményem szerint inkább az informatív gameplay kategóriába sorolható de kifejezetten élveztem viszont kívácsi vagyok hogy fogod majd ezt a gondolatmenetet folytatni. Nagyon jó ötletnek tartom hogy bemutattad a doboz tartalmát viszont a hangot elég unott volt néha már annyira hogy ez a beszéd érthetőségének rovására ment. Többet egyenlőre nem írok de kíváncsian várom a végkifejletet.

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.09.13. 18:18:35

@TJ (GCS): Igen, az unottság. Mindig is problémámnak éreztem... Próbálok javítani rajta. Informatív gameplay? Szerintem ez nem az! A gameplay ugyanis vágatlan játékmenet, itt pedig mindig arról van videóanyag amiről éppen beszélek. Folytatás hamarosan...

ĐewoĐ_PConsole 2010.09.13. 20:18:43

@PJ (GCS): Igen erre akarok én is rátérni.Próbálj meg tisztábban beszélni, és akkor perfect lesz :))Háát.... most figyeld ne akard a játéktól, hogy 10 percig ott lesd hogy hogy eszi meg a szenyát :D Szerintem ez ötletes volt, hogy utána a kezét megtörli :D A videó elején a hang az akadozott?? vagy ezt csak én vettem észre nem tudom lehet.Jó volt

palkogergo88 2010.09.27. 21:10:27

Jó lett a videó.
De meg nondaná valaki hogy mi az a Stella kép 13:15-nél?!

Cpt.Bütyök 2010.09.29. 18:34:47

Jó lett a videó, nekem megvan a játék egyszerűen imádom :)Tisztára olyan mint egy Holywoodi film.

EJ 2011.02.23. 20:13:12

@palkogergo88: az a kép a mesterlövészből van

EJ 2011.02.28. 20:17:45

a steamról le lehet tölteni a mafia 2-t?
süti beállítások módosítása