Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Helló

2010.11.11. 16:24 :: CzEbE (törölt)

 Nos én lennék a czebe nevű új tag. Pályafutásomról annyit hogy egy magánéleti blogot bendeblog néven illetve LDaniékkal a Pc Játékok Bemutatását de az már megszűnt. Videókat és teszteket fogok publikálni. Először kiraknám a régebbi videóimat és tesztjeimet. Remélem tetszenek majd!

 

Elérhetőségeim:

email  czebende@gmail.com

facebook: Czékmán Bendegúz

skype: czbendegz

11 komment

Címkék: welcome helló czebe

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr262441871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARSENAL4EVER 2010.11.12. 06:46:17

@Gucs: Hagyjad már az tök menő. Főleg ha te vagy a király a LEGO Birodalomban.XDXD

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.12. 14:44:09

@Gucs: @ARSENAL4EVER: Mindenkinek meg kell adni az esélyt...
Tőlem babázhat is, ha jó videókat csinál.

CzEbE (törölt) 2010.11.12. 20:56:57

@Gucs: Összekeversz tutukával neki van ien legós blogja. De ezt miből gondoltad? :)

CzEbE (törölt) 2010.11.12. 21:35:20

ja nemrég kezdtem el legózni de már apadta a lelkesedés.@PJ (GCS): A többiek már kaptak meghivót?

ARSENAL4EVER 2010.11.13. 09:38:26

@CzEbE: Ha előtte rákattintasz a "Válasz erre" gombra, akkor nem értem, hogy után mért írod oda, hogy "arsi". Ha megtudod magyarázni akkor gratulálok, de nem hiszem, hogy találnál logikus megoldást erre a baromságra.
Amúgy meg nem viccből mondtam, mert tényleg menő. :D

2010.11.14. 09:12:00

Nahát Czebe, te idekerültél?
PCJB------ControlERROR------Gamecsászár.
Szép kis utazás. :)
Sok szerencsét. ;)
@ARSENAL4EVER: Na őszintén, ezt nem gondoltam volna rólad. Igazából a többiekről sem.
Nem arról van szó, hogy utálom a legót...
Én is szeretem. :)
süti beállítások módosítása