Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Budapest Game Show 2010

2010.11.16. 17:44 :: CzEbE (törölt)

 

 

 

 

Novemberben már harmadik alkalommal került megrendezésre Magyarország egyetlen igazi játékokkal foglalkozó rendezvénye a Budapest Game Show. A rendezvények idén a Jövő Háza adott otthont. A rendezvény két naposra duzzadt az eddigi egyről. Most először pénzt kértek el a belépésért( 990 forint volt a belépő de ezt novemberben levásárolhatjuk az 576 kybte üzleteiben) ami mondjuk senkit sem tántorított el attól hogy részt vegyen ezen a fantasztikus rendezvényen. Az viszont annál inkább hogy szerdára illetve csütörtökre tették a rendezvényt. Mivel én Salgótarjánban élek csak az egyik nap volt lehetőségem részt venni a shown. Most az én személyes véleményemet, élményeimet írnám le.

 

   

 

 Amint beléptem a kapukon csodás látvány tárult szemeim elé. Mindenfelé játékok, standok, kivetítők meg ami ilyenkor kell. 

Dicséret illeti a szervezőket hogy gondoltak azokra is akik mondjuk elkísérik valamelyik megszállott családtagjukat.  A rendezvényen első percétől az utolsóig Nescafé kávéval felszerelkezett emberkék császkáltak, hogy egy pillanatra se fáradj el. A Holdfény TEAM is kijött a rendezvényre különböző figuráikkal,(melyeket tíz százalékkal olcsóbban kínáltak) könyveikkel és képregényeikkel. Az emeleten egy különleges Pc házakat építő csapat jött ki és még versenyt is szervezet. A legkisebbek pedig egy távirányítós autókkal( no meg egy elég trükkös pályával) ellátott asztalon mutathatták meg ki a legjobb pilóta( és ha esetleg veszekedtek akkor pedig eldicsekedhettek azzal hogy az ő apukájuk a legerősebb)

 

 

A rendezvény legnagyobb durranása egyértelműen a Microsoft új mozgásérzékelős kiegészítője a Kinect volt. Ezzel a kis ketyerével gyakorlatilag mi magunk vagyok az irányító az ezt támogató játékokban. Nekem is sikerült kipróbálnom párat ezek tövid tesztjét láthatjátok most.

        

    Kinect Adventures

Ez gyakorlatilag egy nagyra nőtt és pokolian szórakoztató techdemó. Lényege hogy különféle minijátékokat hajtsuk végre, természetesen pontokat is oszt a rendszer. 

Nagyon változatosak ezek a minijátékok. Valahol ketten kell egy gumicsónakban ugrándozni hogy együtt minél több kis A betűs logót összegyűjtsünk. Itt tényleg fel kell ugrálni és a gép érzékeli hogy mekkorát ugrottunk. Szerintem marha szórakoztató. És a legjobb hogy képeket készít a Kinect miközben mi önfeledten ugrándozunk a tv előtt, majd ezeket el is nevezi. Nagyokat kacagtam mikor valami hülyeséget műveltem a gép valami frappáns névvel illette. 

 

Ezenkívül még két minijátékot lehetett kipróbálni. Az egyikben egy pályán kellet végigmennünk és minél több pontot szereznünk. Különböző akadályok nehezítették az előrejutást, így néha le kellet guggolnunk vagy éppen ugranunk hogy kikerüljük az akadályokat. A harmadikban pedig folyamatosan érkező labdákkal kellet szétütni dolgokat. Volt amikor fejelnünk kellet vagy éppen rúgni kellet egyet a szenzor felé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Összegzésében a Kinect Adventures egy fantasztikus program. Megmozgatja kicsiket,nagyokat. Én csak ajánlani tudom!

9/10

 

 Kinectimals

 

 

 

 

 

Mikor először hallottam ezen játékról nem igazán értettem miért is jó ez nekünk. Szerintem nem azt kell belenevelni egy gyerekbe a Kinectimals segítségével hogy ebből áll egy kis állat eltartása. De szerintem ezt a legkisebbek sem fogják komolyan venni. Abból áll a játék hogy egy "hűű de cuki" nagymacska kölyköt babusgatunk, meg néha valamilyen kis feladatot teljesítünk. Egyetlen dolog tetszett igazán mégpedig az hogy mondjuk úgy kérhetjük meg állatkánkat arra hogy lefeküdjön hogy mi is lefekszünk. Ez tényleg aranyos. De szerintem ez a játék 8 év felett nem nyújt semmit. De mondjuk ha valaki magának vesz egy ilyet és akad egy kis lurkó a családban akkor ő vidám órákat tölt el a játékkal. De amúgy nem tudom ajánlani igazából senkinek

6/10

       Dance Central

   Ez a személyes kedvencem. Tulajdonképpen egy táncjátékról beszélnünk, amit a Rock Band szériáról elhíresült Harmonix készített. Aki játszott már valamelyik Guitar Heroval vagy Rock Bandel az tudja milyen is ez. Megy a muzsika és nekünk le kell táncolnunk a jobb szélen látható mozdulatokat. Egyszerre hárman hódíthatjuk meg a táncparkettet. De olyan módon hogy egy játékosnak előre kell lépni, mert a játék az ő mozdulatait pontozza. A másik kettő pedig úgy mond háttértáncosként funkcionál. Néha ha elég jók vagyunk akkor pár másodpercre szabadon ugrándozhatunk és ezt a gép föl is veszi. 

Főleg könnyűzene szerepel a repertoárban mint például Lady Gaga és társai. 

Egyszerűen fantasztikus ez a játék! A házibulik elmaradhatatlan kelléke lesz.Nagyon jól követi a mozgásunkat szinte másodpercre pontosan.!

 

Szerintem ez a legjobban sikerült Kinect játék ami eddig megjelent!

10/10

Vajon ki lesz a a parkett ördöge?

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végszóként a Kinectről: Szerintem forradalmi újítás a játékiparban. A technológia még nem teljesen kiforrott. Néha lagol és meg is kell ezt szokni a játékosoknak. A keményvonalas gamereknek még nem sok mindet nyújt még egyelőre. De még ezen korai spekulálni. Hogy mégis mi lesz ebből a Kinectből az a jövő zenéje...

 

 

 

Tehát fantasztikus volt a BGS2010! Jövőre ismét kint leszek!

 

Remélem majd találkozunk

 

 

Czebe

 

 

 Utóirat: Még fogok képeket és videókat feltölteni!

 

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr462452975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.11.16. 18:06:13

Game Show! Érted, Game Show xD

ARSENAL4EVER 2010.11.16. 20:05:22

"A rendezvények idén a Jövő Háza adott otthont." Aha. Ezt nem tudtam értelmezni.
"Most először pénzt kértek el a belépésért" Itt a sorrenddel volt egy kis gondom, vagy csak szimpla vesszőhiány. Szerintem: Most először kértek pénzt azért, hogy beléphessünk.
"Az emeleten egy különleges Pc házakat építő csapat jött ki és még versenyt is szervezet." Itt nem nagy hiba, de én hiányolom az "egy" szócskát a verseny előtt.
"Ezzel a kis ketyerével gyakorlatilag mi magunk vagyok az irányító az ezt támogató játékokban." Na ezen szakadtam. Az még hagyján, hogy "vagyok"-ot ír a vagyunk helyett , de a mondat 2. részének én még az értelmét sem találom egy könnyen, de most már rájöttem. :)
"Lényege hogy különféle minijátékokat hajtsuk végre" Hajtsunk szerintem.
"Nagyokat kacagtam mikor valami hülyeséget műveltem a gép valami frappáns névvel illette. ","Szerintem nem azt kell belenevelni egy gyerekbe a Kinectimals segítségével hogy ebből áll egy kis állat eltartása." Hol marad a vessző?
"A keményvonalas gamereknek még nem sok mindet nyújt még egyelőre." Egy kicsit nyakatekert ez a mondat is.
Lehet volt még benne hiba, én "csak" ennyit találtam. :)

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.16. 21:28:28

Én még ezeket emelném ki: néhol mintha 8-10 enter lenne ütve a képek/bekezdések között. Meg ilyen hosszú bejegyzést általában ,,továbbosra" szoktunk csinálni.
Az elején a rendezvény szót zavaróan sokszor használod...
A képek jobb széle nem látszik, kicsinyíthetnél.
Meg szerintem írhattál volna többet magáról a rendezvényről, pl.: milyen programok voltak, mikkel lehetett gémelni, stb. (bár mondjuk én nem voltam kint, de gondolom nem csak Kinectezni lehetett(?))
Egyébként nem rossz cikk, csak figyelj oda a felsoroltakra, és jó lesz!

Cpt.Bütyök 2010.11.16. 22:07:13

Én tervezem hogy veszek egy Kinectet :)

nandi101 2010.11.17. 16:01:37

@ARSENAL4EVER: én is találtam egy hibát:
"lehet volt még benne hiba, én csak ennyit találtam." lehet, hogy volt, nem?

[SPARK] 2010.11.19. 16:43:12

Én már azt sem értem egy délután (tegyük fel az egész délután) Kinectezett és már kritizálja... Tény hogy észrevehetők hibák, szórakoztató-e avagy sem, de én egy játékot vagy 2x kiviszem és aztán kritika.

CzEbE (törölt) 2010.11.19. 23:49:08

@[SPARK]: Azért erről írtam mert főleg ezzel játszottam. És pont az hogy a Faable 3-mal játszottam 15 percet és nek akarok róla kritikát írni. És nem kritizálom! Szerintem max véleményt mondok róla. És nekem nagyon tetszett. Olyan hibákra gondoltam hogy pl az állatos játékban szinte nem is reagál a mozdulatainkra. De pl az Adventures-ban fantasztikusan követi a rendszer a mozgást...
süti beállítások módosítása