Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Egy régi videóm

2010.11.20. 15:13 :: CzEbE (törölt)

 Sziasztok!

 

Már említettem hogy a Pc Játékok Bemutatása oldalra készítettem teszteket illetve egy videót. Most ezt szeretném megosztani veletek. Tudom, hogy nem a legjobb, ennél sokkal jobb videókat szeretnék csinálni.

 

 

 

 

 

Czebe

7 komment

Címkék: videó czebe

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr262461274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LamaRR 2010.11.20. 19:23:59

Szép jó napot mindenkinek! xD

Deyan-17 2010.11.21. 12:24:14

@TJ (GCS): Szerintem LamaRR a videóból idézett..

Czebe: Szerintem eléggé jó videós válhat belőled. Sok információt megtudtam a játékról, bár mindenre nem is tértél ki. Látszik, hogy még picit fiatal vagy, viszont igen gazdag a szókincsed! Így tovább!

CzEbE (törölt) 2010.11.21. 13:01:44

@Deyan-17: Kösz. Azért nem tértem ki mindenre mert több részesre terveztem. Köszönöm a biztató szavakat
@TJ (GCS): Így kezdődik a videóm :D

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.21. 13:03:17

Tudom csak hirtelen nem ugrott be.
süti beállítások módosítása