Gamecsászár

PC játékok bemutatása videókban. Ha bármi kérdésed, észrevételed van, vagy szeretnéd, hogy játékokkal kapcsolatos képedet, videódat kirakjuk az oldalra akkor írj a gamecsaszar01@gmail.com címre. Üdv.: TJ Ajánlott felbontás: 1024X768

Incoming!

2010.11.28. 17:49 :: Deyan-17

Elkészült első Gamecsászár videóm, amelyben az új Medal of Honor lesz a terítéken. Nem mondható teljes értékű videónak, mivel inkább egy rövid gameplayell egybekötött véleménykifejtés. Ezen kívül a jó hangminőség érdekében Youtube videókat használtam. Remélem nem zavar senkit!

FIGYELEM! A videó igen szar minőségű, ezért elnézést. Azért a lényeg látszik.. Legközelebbre ezt kijavítom!

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamecsaszar.blog.hu/api/trackback/id/tr722479244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.29. 15:37:58

A Medal of Honor egy eléggé megosztó játék ha csak a korábbi részeket tekintjük is.
A videó viszont jó sokaktól hallottam hogy sokáig készülnek a videóid de ezt ahhoz képest hamar összedobtad.
Gratula

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.29. 15:41:13

Ja és a minőségen tényleg nem ártana majd javítani.

Deyan-17 2010.11.29. 18:59:39

@TJ (GCS): Az igaz. A Medal of Honor abszólút egy embertől függő játék. Én megpróbáltam egy elengáns középutat választani.

Akkor most tetszett a videó? :D
Nem volt ez egyébként hamar.. 2 hétvége alatt raktam össze, kb 4 nap. Szóval nem volt olyan hamar..
Igen, a minőségen tényleg kéne javítani, pedig legjobb minőségű HD-ban töltöttem le, mégsem jött össze.. Legközelebb saját felvételeket adok hozzá! :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.29. 19:17:12

Nekem egy valami tetszik. A cikk a videó előtt. " A videó igen szar minőségű, ezért elnézést."...ne haragudj, de ez eléggé...nos..előre elveszed az ember hangulatát a videótól :D még jó, hogy elnézést kérsz utána.
A videó am nem rossz és a minősége sem olyan "szar".

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.11.29. 20:32:13

Nem rossz videó, bár az nem tetszett, hogy az első két percben NO COMMENT, csak a képsorok... A további rész nem rossz, mondtál pár dolgot a játékról, bár lehetett volna kicsit bővebb a bemutatás. Nem rossz, nem rossz!

Deyan-17 2010.11.29. 20:36:40

@Je m'appelle Théo: Hát azért lehetne jobb... De azért köszi :)
@PJ (GCS): Igen, mert az volt az intró. De legközelebb ilyen nem lesz. Csak nekem kifejezetten tetszett, ezért nem akartam alábeszélni. Igazából ez egy kritika lett, és nem teljes értékű. A következőben sokkal részeltesebb lesz, csakhát erről a játékról nem sokat lehet elmondani. De köszönöm, és a jövőben sokkal jobban figyelek! :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.11.29. 20:41:41

@Deyan-17: Attól mert HD-ban töltöd le, attól még nem lesz HD, ha nem úgy mented. Letöltesz valamit pl. 1080x480-as felbontásban (full HD), aztán elmented 640x480 standard 4:3-as képarányban... hát az úgy soha nem lesz HD. Mondjuk a régi Movie Makerrel nem is fog menni a HD, mert ott 720p a max, de én hiába mentettem régen 720p-ben, 60FPS-sel, kiváló képminőséggel jelenetet, soha nem adott HD-t. Az új Movie Maker (meg persze más programok is) már full HD-ban is tudnak menteni, úgy már az én kis gyenge gépemen is simán tudok full HD videót csinálni (lsd. YT profilon egy F1-es videó, 800x600-ban vettem fel, de még ebből is kihoztam egy 1080p-s videót. :D

A videó... hát nem tudom. Annyira odáig meg vissza voltál azzal a szuper új stílusú videóval, és már sok-sok hete "csinálod" (vagy vagy nem), de ahelyett, hogy haladnál vele, inkább ilyen töltelékvideókat csinálsz...

P3T1 2010.11.30. 22:26:13

NEM-NEM-NEM most komolyan egy bétás videót raktál be? OMG mi lenne ha megvennéd szépen és játszanál vele? 3 kasztvan:? és akkor mivan legyen 10 mint a codba? minek? Medic? persze mert a táliboknál van.... 3pálya? te eszednél vagy? 8 van + 2 DLC es uj pálya? rakás hiányosság? sroolj fel páart légyszives, Max kevés a fegyo de nem hinném h scarral meg mp5 el rohangálnának afganisztánba
tudod ha legalább letöltötted és csak a singlemuatotd be akkor nem beszélj olyanról amiröl fogalmad sincs....

Deyan-17 2010.12.01. 13:58:47

@P3T1: Na most figyelj.. Ezek szerint te nem láttad a videót végig.
1. Egyátalán nem Béta. A teljes verzióval játszom...
2. Igen. Lehetett volna több is. Nem olyan nagy hiba, de mégis furcsa.
3. 3 pálya. Eszemnél vagyok. 8 pálya rohattul nincs. max te raktál be pluszokat, meg DLC-ket, úgy talán van 8. 3 pálya van.. Ezek szerint te nem játszottál az alap verzióval..
4.Rakás hiányosság. Itt a multi, a tengernyi bug, amiket elmondtam a videóban (De ezek szerint te ezt sem nézted meg) Ha akarod levideózom neked, csak egy bug kitekintésben.
5. Fogalmam van róla, mivel nem letöltöltöttem. És először tanulj meg írni, és aztán mondhatod a baromságaid.

CzEbE (törölt) 2010.12.01. 14:35:09

@P3T1: Imádom az ilyen okoskodó embereket akik arról nyomják a dumát amit nem is tudnak. Remélem még majd szórakoztatsz minket ilyen kommentekkel mert jókat lehet rajta röhögni!

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.12.01. 16:41:44

Az a távcsöves bug biztosan a tört verzióban van :)

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2010.12.02. 06:54:33

@Voodoo.: Deyan meg YT-ről szedte a jeleneteket, szóval nem tudni hogy tört-e a játéka, de szerintem egyébként nem.@P3T1: Te meg nem elég hogy nem tudod kifejezni magad, de arról osztod az észt amivel kapcsolatban a tudásod a béka hátsó fedezéke alatt van, ráadásul még írni sem tudsz értelmesen. Csillagos egyes, átmentél a hülye vizsgán!

Deyan-17 2010.12.02. 12:05:10

@Voodoo.: Sajnos nem csak a tört verzióban van. Nagy Medal of Honor rajongó vagyok, az összes játék megvan eredetiben..

P3T1 2010.12.02. 19:41:41

OWNED! A MUTLIPALYERES VIDEO A BÉTÁBOL VAN MIVEL MÁR NEM TALIBÁNOKNAK HIVJÁK ÖKET ÉS TÖRTEL TOLOD NE KAMUZZ MIVEL A MULTIBA ALAPBOL 8 pálya van DLC-k nélkül, OLVASD EL A KÉZIKÖNYVET ODA VAN LEIRVA 8 PÁLYA + A leirás HAZUG KAMUS OWENED OWNED OWNED Czebe csak ugy szolok h a mass effect 1 est kb 12 xer kijátszottam és van rola foglalmam a MoH megvan eredetibe és lvl 15 ös vagyok mind a 3 classba Szóval OWNED OWNED HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(Timed Out)

P3T1 2010.12.02. 19:49:31

NINCS KILKEM??? UJABB HAZUGSÁG VAN BIZONY A KEMPEREK ELLEN INNEN LÁTSZIK HOGY NEM TOLTAD CSAK A BÉTÁT OWNED AGAIN

P3T1 2010.12.02. 19:50:35

gyk: a Single a teljes gaméböl van viszont a MULTI az a Closed Betából van amivel gondolom nem is játszottál csak videókat néztél...

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.12.02. 19:55:14

@P3T1: Minek írsz nagy betűkkel, ember? Olyan mintha ORDIBÁLNÁL!!! Ha valami gondod van, fogalmazz kultúráltan!

P3T1 2010.12.02. 19:56:49

-Jól van ,elnézést.
-Nem nincs jól.
-Akkor sajnálom.

P3T1 2010.12.02. 20:20:28

Nos valóban, tévedtem nincs kilcam, de minek? Le irja ki milyen fegyverrel söt még a piros "lönyöm" ot is látni szoval nincs olyan h ne tudnad honann szedtek le +ha mondjuk 1 cruise missle jön az égböl ahhoz minek killcam? teljesen értelmetlen...

CzEbE (törölt) 2010.12.02. 21:12:27

@P3T1: Hogy jön egy MEDAL OF HONOR teszthez hogy 12 végignyomtad a MASS EFFECTET? De legalább betartotad amit kértem tőled, hogy fogsz még ilyen hülyeségeket írni. Mondjuk egy olyan embert aki egymás után leírja vagy háromszor hogy OMG arról megvan a véleményem. És szerintem kell killcam! Én játszottam a zárt bétával és ha azok a jelenetek onnan vannak miért ne. Azóta úgyse változott a játék.

P3T1 2010.12.02. 21:36:49

na vajon hogy IQ fighter?
Killcam csak a 8 éves nuboknak kell h odamenejenk és megöljék öket... a MEdal fo Honor a realitásról és a való életbe sincs killcam és öszintén szolva se a codokba se a bfbc2 be nem szeretem és ezrt is tolok csak HardCore játék módot...
Ás ha már mindenbe belekötsz akkor nem azt irtam le 3x hogy OMG tanulj meg olvasni, hanem azt hogy OWNED ha nem tudod mi ez a szó és mi a jelentése akkor nézz utána... és igen lehet h a vidó a YT röl van akkor sem kéne hazdunod hogy 3 pálya van meg ilyenek.. és igen az tényleg egy baromira fontos funkció benne hogy nincs killcam ezért a 100% os játéks is 80 at ér...(ezzel nem azt akarom mondani h a moh az 100% )

Atesz07 2010.12.02. 21:57:49

@P3T1:Ennyi erővel mért van respawn a MOH-ban ha a realizmusra épít :D

Deyan-17 2010.12.03. 08:16:25

@P3T1: Ahha.. Persze. Megvqan eredetiben. A videó hogy érts mivel olvasni ezek szerint nem tudsz, YOUTUBÉROL VAN AZ ÖSSZES VIDEÓ. Na mostmár érted? Azt hittem ma már nem jössz rá. 3 pálya van. Nem csak én mondom ezt, hanem Otherworld is. Megnéztem ott is, és ott is ezt mondják, meg én is ezt tapasztaltam játék közben. Bugok tengere van benne, csajk te ezek szerint annyira elfogult vagy, hogy még ezeket sem veszed figyelembe...

Deyan-17 2010.12.03. 08:23:08

@Deyan-17: Ja és igen fura, hogy alig van blogokban hozzászólásod, látszik, hogy csak belekötni jössz minden blogba..
Gratulálok neked!

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.12.04. 14:37:12

@P3T1: Borzalmas milyen kockák léteznek. Ezzel az 'OWNED OWNED OWNED' szöveggel csak a korodat árultad el, meg azt, hogy nagyon szereted állítani a hülyeségedet, és semmiségeken összeveszni másokkal. gratulálok.
A videóról: nekem tetszett. a videó is, és a játék is. Anno írtam egy kritika félét erről, és ott is leírtam, hogy nem értem miért szarozzák le ezt a gamet. Ha még a multi rosszabb is lett, mint a CoD:BO-é a single-je nekem maximálisan hozta az elvárt szintet.

FaiLa 2010.12.04. 18:10:35

8 pálya van:
Kunar Base
Hellmand Valley
Garmzir Town
Kandahar Marketplace
Mazar-I-sharif Airfield
Shahikot Mountains
Diwagal Camp
Kabul City Ruins
a 2 DLC :
Bagram hangar & Kyber Caves
Hot Zone pályacsomag(pálya nevét nem tom)
ez igy összesen 11 pálya...

Deyan-17 2010.12.05. 10:31:23

@FaiLa: Nos akk nem tudom. Nekem eredetiben megvan, és csak 3 pálya van benne..

Deyan-17 2010.12.05. 10:34:19

@Mo$qUiTo: Köszi! :) Szerintem is így van..

FaiLa 2010.12.05. 17:12:29

a szerver keröbe állitsd át a Játékmódót h ne csak Combat Mission legyen hanem ALL vagy amit akarsz :)

Deyan-17 2010.12.08. 14:13:07

@FaiLa: Hiába állítom át..

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2010.12.08. 21:40:23

Tettszik, hogy látom, köhömm, hallom, hogy érted amiről beszélsz, nemcsak leírod és elmondod, hogy nah nesztek hallgassátok.Nekem speciel eredetiben lesz meg, ugyhogy végre kiptóbálhatom, hogy a dice milyen multit tudott összehozni!Gratula a videóhoz.Jah és Treyarch megvert titeket a Danger Close!!!

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2010.12.08. 21:43:04

@P3T1: Troll vagy barátom, nem más!Ezt jobb, ha tudod.Mielőtt másokat basz*atsz tanulj meg írni!!!

FaiLa 2010.12.11. 14:46:34

Sajnos a hiba az ön készülékébe van, a kézikönyvben is ott a 8 pálya+leirás, és nálam és a haverjaimnak is 8 illetve az inygenes dlc miatt 10 van...

Deyan-17 2010.12.12. 10:46:59

@FaiLa: Hát akk nem tudom mit vettem meg.. XD
süti beállítások módosítása